GIVE AWAY by MILA KAMIL


Aku dah lama like FB Page 'Azmah Ahmad Wedding Deco & Events'. (AAWD)
Selepas ternampak ada seorang kawan aku like page ni dalam news feed.
Masa tu belum bertunang pon lagi.
Tapi aku ushar-ushar jugak sebab aku berkenan dengan hasil kerja AAWD.
Selepas dah bertunang lagi rajin aku berkunjung ke page AAWD.

Kenapa aku rajin ke sana?
Kerana idea dekorasi dan hasil kerja mereka memang sesuai dengan citarasa aku.
Simple and sweet. Minimalist. I loikeee.
Bak kata minah salleh, less is more.
Kalau AAWD ada cawangan di Pulau Pinang, mesti aku dah serbu butik mereka.

Korang mesti nak tau kan apa yang menarik tentang AAWD.
Antara perkhidmatan yang disediakan oleh AAWD adalah, hiasan pelamin, gubahan hantaran, gubahan hand bouquet, hiasan photobooth dan pelbagai lagi.
Jom kita tengok satu per satu.
Aku pasti korang akan jatuh cinta dengan AAWD. :)


PELAMIN

3 jenis pelamin untuk tatapan korang.
Iaitu pelamin dewan, pelamin rumah dan mini pelamin.
Pelamin Dewan by AAWD

Pelamin Nikah & Resepsi by AAWD

Mini Pelamin by AAWD

Macam mana?
Memang lovely and superb kan pelamin hasil kerja AAWD.
Walaupun hanya sebuah mini pelamin, hasil kerja mereka sangat cantik, kemas dan tip-top.
Apatah lagi sebuah pelamin resepsi. Tak perlu aku cerita panjang.
Biarlah gambar di atas yang berbicara. 
Memang gorgeous.

Okay, jom kita tengok gubahan hand bouquet by AAWD pula.


HAND BOUQUET

Gubahan bunga tangan atau hand bouquet juga antara kepakaran AAWD.
Kebanyakan hand bouquet sentuhan mereka menggunakan fresh flower.
Memang cantik.
Tetapi, mereka juga ada menggunakan artificial flower.
Dah nampak macam fresh flower juga.
Tak percaya?

Roses & Carnation Dianthus. Beautiful.

Eustoma and Roses. Isn't it lovely?

Artificial flower.

Artificial HB.

Hand bouquet yang guna fresh flower sememangnya cantik.
Artificial flower pon tak kurang jugak.
Sekali pandang, dah macam fresh flower.
Aku suka dengan idea gunakan brooch dan pearl pada hand bouquet.
Look classy.


GUBAHAN HANTARAN

Antara gubahan hantaran by AAWD. Menggunakan fresh flower. Nice sangat.

White

Gerbera Daisy.


RENTAL ITEMS

Untuk b2b yang sukakan DIY, ini mungkin part yang paling menarik untuk korang.
AAWD ada sediakan perkhidmatan sewaan barang-barang pada kadar harga yang amat berpatutan.
Sangat menjimatkan. Jom tengok apa yang ada.

Set DIY Pelamin untuk RM200 sahaja!

Sewaan bantal ottoman. 1 bantal RM40. 2 bantal RM70.

Sewaan bantal roses. 1 bantal RM10


Rasa puas cuci mata bila tengok hasil kerja mereka kan.
Sebenarnya ada macam-macam lagi.
Korang rajin-rajinkanlah berkunjung ke page mereka.

Macam aku, korang pon mesti teringin nak dapatkan sentuhan dari AAWD.
Di sini korang ada peluang untuk mendapatkan perkhidmatan mereka.
Boleh lihat SINI.
Korang berpeluang untuk memenangi:

1st prize : RM300 voucher for HANTARAN deco
2nd prize : RM150 voucher HAND BOUQUET (fresh flowers/artificial)
3rd prize : RM80 voucher HAND BOUQUET (fresh flowers/artificial)

Esok adalah hari terakhir untuk join contest ni. Hurry up! :)

Aku tag mereka. Sorry yer tag last minute. :)








16 lovebirds:

  1. best of luck faezah ('',) tq tag..hehe..tp mcm xsmpat je nk join~

    ReplyDelete
  2. memang cantik AAWD ini..awesome gitue..
    suka tgk pelamin2 dia kan faezah...

    try2 servey lagi faezah inshaallah nnt dapatlah apa yg faezah nak...
    produk shaklee itu bestlah....tq ehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq for the advice azie :)

      sama2 azie..rasa happy dgr sesuai dgn azie :)

      Delete
  3. Memang cantik hasil kerja tangannnya... kreatif... warna pun soft jer..

    ReplyDelete
  4. Last day erk.. tak sempat nak join nih :P Haha .

    ReplyDelete
  5. Cantik semuanya! All the best :)

    ReplyDelete

 

online shop

Followers

hello me