I'm coming home, Penang :)

Salam B2B and ex B2B.


Yeayy! Weekend ni aku balik Penang! :)
Hari Khamis aku habis kerja pukul 4 petang.
Lepas tu aku terus balik Penang.

Actually, bukan ada cuti panjang apa pon.
Aku je yang homesick tergedik-gedik nak balik kampung.
Padahal umur dah tua dah pon.

Bila aku homesick, tak ada sape boleh tahan aku dari balik kampung. 
Aku pernah je buat kerja gila drive sorang-sorang dari Kerteh ke Penang.
Mak memang dah membebel berbakul-bakul risau pasal aku.
Tapi apa boleh buat.
Bagi aku, rumah mak di kampung lah tempat paling best dalam dunia. :)


Selain tu, aku ada beberapa misi nak settle kan masa balik kampung ni.
  • Jumpa Dentist untuk braces monthly appointment.
  • Nak check barang-barang hantaran yang dah ada di rumah lebihan masa kakak aku kahwin dulu. Lepas ni aku cuma nak beli apa yang perlu saja. Mak kata banyak yang ada.
  • Nak pergi AtoZ untuk survey harga barang kahwin di Penang pulak.
  • Dan yang paling penting, nak balik tengok muka mak ayah! Rinduuuu sangat dah lama tak jumpa.


Korang pon selamat berhujung minggu. :)
Spend your time wisely!



12 lovebirds:

  1. Bestnyaaaaaaaa. Enjoy your time kay ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Nina! mmg da fully utilized dah..hihi

      Delete
  2. selamat berhujung minggu dengan yang tersayang :)
    enjoy ur wedding prep~

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tq ifnir..da slamat smpai ke ganu balik doh..hihi

      Delete
  4. oh orang penang ke? jauhnya dr ganu ke penang. nanti kalau pg penang bgtau tempat makan best eh hee

    ReplyDelete
  5. wawa pun org penang...wow teror tu drive dari kerteh ke penang sorang2...pernah buat perangai cenggini time study dulu...terus kemas beg terus gi stesen bas...n terus balik penang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu homesick sgt, ape pon boley jd..hihi
      wawa penang area mana?
      faezah kat bkt mertajam

      Delete
  6. bila berjauhan dgn family, datang rasa rindu, memang nekad je kalau nak jmpa kan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul tu mimie..jauh pon rasa dekat..huhu

      Delete

 

online shop

Followers

hello me